Arnstein Grendahl - 02. Oct 2011 kl. 21:24 *IP Starttidbestilling på Atlungstad
Sist lørdag hadde jeg og en kamerat betsilt tid kl.09.40 på Atlungstad som gjestespillere gjennom golfbox. Helt tilfeldig var en av oss innom e-posten fredag kveld og til vår forskrekkelse hadde vedkommende i pro shopen fjernet oss fra vår starttid og gitt oss ny tid en time tidligere, altså kl 08.40! Dette for å tydeligvis gi medlemmer vår starttid. Hvis vi ikke hadde sjekket e-post fradag kveld, hadde vi kommet en time for sent til vår nye starttid. En telefon til klubben fredag kveld var derfor nødvendig for å ordne opp i denne lite profesjonelle holdningen til gjestespillere på Atlungstad. Håper at slik behandling av gjester som over tid har lagt igjen betydelige midler på banen ikke er en ny policy fra klubbens side. I så fall finnes det andre baner i nærheten som er et vel så godt alternativ for oss. Men uansett kan ikke admin i en klubb slette oppsatt starttid til fordel for medlemmer hvor forøvrig to av de oppsatte spillerne ikke en gang dukket opp.
Wilson (02. Oct 2011 21:32) *IP
Du har vel fått en email som bekrefter din første starttid.
Den bør du sende til daglig leder på Atlungstad og be han om en forklaring på hva som har skjedd.
Slikt er jo uhørt.
Oj oj oj anonym!! (02. Oct 2011 23:23) *IP
hva sa de når du ringte dem?
dette må vel være "ulovlig" iht greenfeeavtalen og samarbeidet om golfbox?
Arnstein Grendahl (04. Oct 2011 20:32) *IP
Daglig leder på Atlungstad ringte og beklaget det som skjedde sist lørdag vedrørende tidsbestilling. Dette ser jeg som meget positivt, og et tegn på at også gjestespillere er viktig for klubben og at klubben tar selvkritikk og er villig til å unngå slike uheldige hendelser i fremtiden. Jeg kommer fortsatt til å spille på Atlungstad da dette er en veldig bra bane.
Annonser
ANNONSÉR
på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt:
ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72